Дошкільний навчальний заклад (ясла - садок) комбінованого типу № 60 «Ялинка - Веселинка» Черкаської міської ради.

For up to £250 Bonus for sports, use our exclusive bet365 Bonus www.abonuscode.co.uk Claim your bonus and start betting at bet365 now.

Педагогічне кредо:
Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним,
найдорожчим, що є в житті, – з дитиною.
Від нас, від нашого вміння, майстерності,
мистецтва, мудрості залежить її життя,
здоров’я, розум, характер, її місце і роль у житті.
В.Сухомлинський

В дошкільному навчальному закладі працює практичний психолог Косаренко Оксана Вікторівна. Має вищу освіту. Педагогічний стаж 15 років. Кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії». Працює в закладі з 2004 року.

Для чого потрібен психолог?

У яких ситуаціях може бути корисна, а в яких просто необхідна його консультація? Ці фахівці допомагають вирішувати особистісні проблеми, проводять психологічне тестування, тренінги, навчальні ефективно спілкуватися і вирішувати конфлікти, і багато чого іншого. Якщо є якась тривога за свого малюка, візит до психолога допоможе батькам розібратися з ситуацією і з емоційним станом дитини об'єктивно. Виявити причини виникаючих труднощів, якщо вони є. Врешті-решт, адже не вважається чимось негожим відвідувати стоматолога для перевірки і необхідної профілактики. Чомусь про психологів ж іноді зберігається така думка, що візитом до цього фахівці підтверджують свою «ненормальність». Це, звичайно ж, не так: психолог, взагалі, працює тільки з психічно здоровими людьми.

Міфи, які існують навколо поняття «психолог»

Міф перший: «Я не хворий, щоб іти до психолога!». Психолог не має медичної освіти. Він працює з людьми, проблеми яких носять тимчасовий характер і можуть бути ними подолані без втручання лікаря.

Міф другий: «Насправді психолог нічого не може, окрім того, щоб говорити розумні речі. Але допомогти він не зможе». Роль психолога не в тому, щоб вирішити проблему ЗА клієнта, а в тому, щоб клієнт САМ знайшов у собі сили йти цим шляхом. І дійшов би туди, куди він хоче.

Міф третій: «Психологи - це абсолютно особливі люди, які не мають своїх проблем. Якщо у психолога проблеми - то він поганий фахівець ». Це не так. Психологи - нормальні люди, і у них бувають і проблемні ситуації і стреси. І в цьому випадку професіоналізм психолога полягає в умінні долати труднощі і вийти з них з новими знаннями.

Що роблять дитячі психологи?

  • Психодіагностика. Будь-який психолог володіє досить великим набором психодіагностичних засобів та методик. Їх мета - визначити об'єктивний стан людини, виділити його причини, а також оцінити рівень розвитку тих чи інших психічних процесів (пам'яті, уваги, мислення і т.д.).
  • Розвиваючі заняття За допомогою розвиваючих психологічних ігор фахівець допоможе розвинути у дитини різні необхідні навички і якості. Увага, пам'ять, посидючість, логічне та образне мислення - в арсеналі дитячого психолога розвиваючі ігри для самих різних віків.
  • Корекційно-відновлювальна робота. За наявності у дитини серйозних емоційних або особистісних труднощів може знадобитися спеціально організована психотерапевтична робота. Це можуть бути заняття на зняття тривожності, страхів, на підвищення самооцінки, на зняття агресивних тенденцій. Дитяча психотерапія може знадобитися, якщо дитина пережила сильний стрес – втрату близьких, фізичне або психічне насильство і т.п.
  • Консультування батьків та сімейне консультування. У психологів є така відома аксіома «Проблеми маленьких дітей - це проблеми батьків». І це насправді так. При уважному розгляді причини всіх дитячих труднощів перебувають у сімейних проблемах і конфліктах, неадекватності стилю виховання і т.д. Тому часто виходить так, що для вирішення проблеми дитини досить батькам самим розібратися в причинах і змінити щось у своїй поведінці, в ситуації, навколишнього дитини. Психолог на консультації допоможе вам побачити себе з боку, об'єктивно оцінити свої методи виховання.
  • Наступним напрямком роботи є просвітницький - регулярні виступи на батьківських зборах, та розміщення цікавої психологічної інформації у інформаційних куточках кожної групи та на веб-сайті ДНЗ.

Форми роботи з дітьми: індивідуальна та групова.

Методи роботи з дітьми:

  1. Арт-терапія (пісочна терапія, малювання кольоровим піском, казко терапія, музикотерапія, манкотерапія).
  2. Релаксаційні вправи з використанням віршів, записів звуків природи, релаксаційної музики.
  3. Пальчикова гімнастика та вправи з кінезіології.
  4. Дихальна гімнастика.
  5. Психогімнастика.
  6. Розвивальні вправи.
  7. Рухливі ігри.
  8. Бесіди.
  9. Словесні ігри.
  10. Психоемоційні етюди.